петак, 22. август 2014.

Nema novca za Japanizam


Udruženje Sakurabana Beograd je dobilo dopis od Sekretarijata za sport i omladinu grada Beograda, gde se navodi da je Japanizam projekat od interesa za mlade. Međutim usled nedostatka finansijskih sredstava Sekretarijat za sport i omladinu nije u mogućnosti da ga sufinansira.
Moramo biti svesni da je ova godina bila izuzetno teška za Republiku Srbiju, zbog poplava i drugih vremenskih nepogoda, kao i da finansija nema dovoljno za sve.
Upravni odbor udruženja Sakurabana zaključuje da je pred nama jedna veoma teška godina i da zbog ovakvog razvoja događaja ne možemo garantovati realizaciju svojih programa, a pre svega se to odnosi na Japanizam 2015.
Daćemo sve od sebe da i sledeća  konvencija bude realizovana. Hvala na razumevanju.

6 коментара:

  1. zar ne mozemo da pokusamo da skupimo novac ili da npr imamo negde drugde konvenciju? Jer ja sam jedva prolazio medju ljude za vreme 2014-e. Mislim, malo ne-realno, ali, ono...worth a try/shot?
    Also, jel ce biti ChibiCon-a makar, if nothing else?
    (I vrvtno sam jedina osoba koja pita na ovakav nacin, but nvm that atm?)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se slazem, mislim da bismo mogli da nabavimo fundraiser, ali ne znamo koliko para se treba sakupiti :/
      Ja bih licno napravio taj fundraiser!

      Избриши
    2. Ja stavrno ne shvatam....drzava ima para za Cecu da baci milione a na ovo nema ni pare..pa divno..gde mi zivimo..

      Избриши
    3. Realno slažem se. Mnogo ljudi se raduje Japanizmu

      Избриши
  2. Важно је да има новца у каси за нове контејнере за смеће по Београду, шта ће младима било каква култура?! Треба напунити прво своје џепове, а сви остали - како се ко снађе!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato sto mozda ocemo tu..kulturu?
      A i ko da ljudi bacaju to u kantu za smece. Smeca ima svuda SEM u kanti/konterjneru.
      Ja, licno, imam svoj mali poslic sada, poceo sam da radim skoro, i moji dzepovi su puni. ne znam za druge.
      Ne kazem da takve stvari ne treba raditi(to sa smecem, reciklazom, fond zbog poplava itd itd), nego prosto da treba da se snadjes u stuaciji, a ne da odmah dignes ruke od prve stvari i ondah krenes na drugu il kako to vec ide.
      DO.
      NOT.
      HATE.

      ....

      PLZ.

      Избриши